Sunday, July 15, 2012

SAMSUNG GALAXY S3-TEKNOLOGI INSANI

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Apa kabar sahabat2ku....hope korang semua sihat2 je...saje nak bagi korang tau info yang aku dapat ni mana tau korang tengah search nak beli hp baru....


Teknologi INSANI

SELEPAS mengatasi semua telefon pintar termasuk HTC dan iPhone dengan model telefonnya Samsung Galaxy S2, syarikat pengeluar telefon bimbit terkenal Korea itu sekali lagi menampilkan pembaharuan dengan melancarkan Samsung Galaxy S3 baru-baru ini.
Dengan saiz paparan yang lebih besar 4.8 inchi dengan kuasa resolusi Super Amoled Plus HD ia sememangnya menjadi sebuah telefon bimbit yang sangat sesuai bagi permainan video serta menonton filem yang beresolusi tinggi.
Berbanding dengan S2, Galaxy S3 mempamerkan reka bentuk lebih melengkung dan menarik dengan menggunakan perisian Anroid 4.0.
Teknologi insan yang diketengahkan dalam S3 sangat berkesan apatah lagi ia amat peka kepada pergerakan sentuhan dan sebagainya yang benar-benar dekat dengan pemiliknya.
Antara ciri hebat yang terdapat di telefon generasi ketiga Galaxy S3 ini apabila pengguna dapat menghantar pesanan ringkas atau pun melayari internet sambil menonton video dalam satu masa.
Selain itu, pengguna juga dapat melakukan pemindahan data, lagu, video dengan hanya merapatkan kedua-dua telefon diantara satu sama lain.
Ia juga dapat mengenali pergerakan membuat panggilan dengan hanya merapatkan telefon ke telinga serta beberapa ciri-ciri lain yang hebat dapat dilakukan oleh telefon pintar ini.
Samsung Galaxy S3 sememangnya patut dimiliki oleh pengguna yang inginkan sebuah telefon pintar dengan pelbagai ciri-ciri yang tiada tandingannya.
Namun bagi peminat iPhone, mungkin September ini ada berita baik bagi anda kerana ada ura-ura yang mengatakan Apple akan melancarkan telefon iPhone 5 yang mungkin dapat mengalahkan Galaxy S3 ini.
Sama-samalah kita tunggu pelancarannya.

Ermmmm macam menarik...banding2kan lah yang mana lagi sesuai dgn korang... :-)








No comments:

Post a Comment